28 Şubat 2012 Salı

Özz’den Mango 2012 Yaz Koleksiyonu

Dışarıda kar kıyamet kopuyor ama markalar vitrinlerini değiştirmeye başladılar bile. Bunlardan biri de Mango, pastel tonlarının hakim olduğu bir yaz koleksiyonu ile bize merhaba diyor.
Koleksiyonda tulumlar, uzun etekler, kısa paça pantolonlar ve benim çok sevdiğim merserize trikoları görebiliyoruz. Koleksiyondan beğendiğim bir kaç model...


İlk favorim, salaş tarzı ve toprak renkleri hem sarışınlara hem de esmerlere oldukça yakıştığını düşünüyorum.





Bilekten katlamalı kısa paça pantolonları bu yaz herkeste görüyor olacağız sanıyorum. Mavi, sarı, kırmızı, yeşil renk cümbüşü şeklinde olacak sokaklar, bir de bunların altına renkli topuklu ayakkabılar giyildiği zaman şahane tam bir yaz cümbüşü olacak. Bu arada topukluların egemen olduğu bir yaz olacak bayanlar:) Buna en çok beyler seviniyor olacaktır sanıyorum.


2011 yazında da rastladığımız uzun etekler bu yaz da dolaplarda olacak:)


Ve yazın vazgeçilmezi beyaz.


80'ler her sene bir şekilde hayatımızda oluyor, yüksek bel pileli etek çalışan bayanlar için yazın vazgeçilmezi olacak.


İşte salaş bir pantolon, kısa kollu ceketle kombinlenmiş.


Sona diğer bir favorimi ekliyorum, tulumun modası geçmiyor gerçekten. Mavi tonlu bu salaş tulum gece ve gündüz için oldukça kullanışlı gözüküyor.
Ben gerçekten beğendim, daha cıvıl cıvıl bir koleksiyon bekliyordum ama toprak tonları da bronz tene gerçekten çok yakışıyor. Biz bayanlar sıkıntıya gelemiyoruz artık, salaş salaş kıyafetlerimizle 2012 yazını geçiriyor olacağız.
Şimdiden iyi alışverişler...