16 Şubat 2012 Perşembe

Meleklere inanır mısınız?


Zaman zaman umutsuzluğa kapılsam da inandığım ve beklenti duyduğum çok anım olmuştur. Size bir kitaptan bahsetmek istiyorum adı "Meleklerle Yaşamak" bu kitabı bana müdürüm önerdi. Uzun zamandır pozitif düşünce, doğru nefes alma tekniği üzerine bilgiler paylaşıyordu, hep bir adım atmak istedim ama bir türlü fırsatım olmamıştı. Ta ki bu kitabı okumaya başlayana kadar. Öncelikle bu tarz kitapları okumadan önce inanmanın en büyük adım olduğu düşüncesindeyim.
Eğer okursanız sizde göreceksiniz küçük küçük yaşanmış hikayelerin paylaşıldığı keyifli ve oldukça doğru bir kitap. Benim bizzat yaşadığım bir hikaye olamadı maalesef.
Kitabın etkisiyle etrafımızda göremediğimiz bir çok şeyin aslında bize meleklerimiz tarafından verilen bir mesaj olduğunun farkına varabiliyoruz, bu ufak bir tüy, yerde gördüğümüz bozuk para olabiliyor. Çok çaresiz olduğunuz bir anda Meleklerimizin bizim yanımızda olduğunu düşünüp onlardan yardım istemek kulağa garip gelebiliyor değil mi? Aslında değil, bunu şöyle özetleyebilirim. Secret kitabını herkes
okumuştur, olumsuz düşünceye yer vermeyen en kötü anda bile olacak yapacağım diye kendimizi şartladığımız anlarda aslında meleklerimize mesaj verip onların sayesinde başardığımızı bu kitap sayesinde anladım. Delilik mi denir, istediğiniz her şeyi diyebilirsiniz:) Bu bir çok kişi tarafından kanıtsanmış bir durum ben de onların yalancısıyım:)
Şunu düşünüyorum, oldukça moda oldu hatta son zamanlarda "yaşam koçluğu" buna benzer bir sürü seminer ve etkinlikler düzenleniyor. Neden kendi kendimizin yaşam koçu olmayalım ki, her şeyin başı pozitif düşünmede evet bu şartlarda oldukça zor olabiliyor ama illa başkası mı farkımızı ortaya koymalı.
Kitaptan alıntı yapmak isterdim ama bence okuyup siz o duyguyu yaşamalısınız, naçizane bir tavsiye:)
Unutmayın ki melekleriniz hep sizinle...



Hiç yorum yok: