20 Şubat 2012 Pazartesi

"(Biskolata Erkekleri) Paylaşınca Güzel" dediler...

Sanıyorum herkes duymuştur, Turkcell'in çalışanlarına özellikle bayan çalışanlarına gösterdiği motivasyon örneğini. Kısa süreli de olsa enerjiyi tavan yapacak bir motive tekniği olmuştur sanıyorum.
Erkekler fazla abartıyorsunuz diye laf kalabalığı yapsalar da çalışma esnasında kapıdan Victoria Melekleri girse eminim ki ağızlarının suyu fazlasıyla akar.
Bunca zaman reklamlarda kadınların ön plana çıkarıldığı, seksepalitenin hep onlar üzerinden yürütüldüğü bir pazarlama tekniğini biskolatanın fazlasıyla yıktığını görüyoruz, bu iyi bir şey mi? bence evet:) Yılbaşında evde olan herkes Victoria's Secret defilesini izlemiştir sanırım. Bayan olmama rağmen, bir grup bayan arkadaşımla da sabırsızlıkla bekledik biz de defileyi, erkeklerden farklı olarak evet ,ne modaymış, hangi renkler kullanılmış bizim daha fazla ilgimizi çekti. İnandırıcı olmadı değil mi:) Kıskançlık olarak algılamasın ama allah neler yaratıyor diye içimden geçirerek izledim:) konuyu dağıtmadan özüne geliyorum, reklam arası oldu ve biskolata reklamı girdi, sonra 1 tane daha , sonra 1 taneeee daha:) toplamda 5 kere harika bir spot dağılımı izledik:)
Üzülmeyin bayanlar diye motive amaçlı kısa kısa heyecanlar yaşattılar. Sonuçta ne oldu, ne biz biskolata erkeklerine ulaştık, ne de erkekler Victoria meleklerine:) Televizyonun ufak oyunlarının kurbanı bir garip gençlik olarak yeni yılımıza girdik.
Gel gelelim bu heyecanı Gsm sektörünün devi Turkcell çalışanlarına yaşattı, kim istemezdi ki, kapı açılsın ve içeri

şahsı muhterem kişi girsin, elinde şahane biskolata çikolatalarıyla size gülücükler saçsın. Ben isterim diyen onlarca kadın toplayabilirim, hele de çalışma esnasında ki o bitkinlikle.
Sonuç olarak kısa süreli de olsa yaşanılan bu motive eminim ki çalışma şevklerini fazlasıyla arttırmıştır Turkcell bayanlarının.

Ne yalan söyleyeyim yeriniz de olmak isterdim:) Turkcell'in paylaşma adına gösterdiği bu güzel taktiği takdir ediyorum.
Hayat paylaşınca güzelmiş gerçekten...

1 yorum:

Can dedi ki...

Haklısınız aynı şey erkeklere yapılsa kimse sesini çıkarmaz :)