29 Şubat 2012 Çarşamba

B*ka Batmadan Önce

Size enteresan bir kitaptan bahsetmek istiyorum, duyanınız göreniniz olmuştur sanıyorum. Okul çıkışı, akşamın kör bir vakti, kitap alma sevdası doldu içime. Girdim kitap evine, hocalarımın önerdiği kitaplara yöneldim, öyle can sıkıntısıyla baktım. Yok dedim bu moddla hiç de eğitsel kitap alamayacağım. Biraz eğlenceli bir şeyler almam lazım demeye kalmadan "b*ka Batmadan Önce"yi gördüm.

Komik bir kapak, hemen arkasını çevirdim ve..
"Hayat bize olduğu gibi gelir ve bizden onu yaşamamızı bekler. Kimimiz hayatı hak ettiğimiz, kimimiz ise hak etmediğimiz gibi yaşadığımızı savunuruz... Peki, biz bu hayatı hak etmek için ne yapıyoruz? " yazısını okudum, dedim bu kitabı alıyorum:)
Kitabı okumaya başlamadan önce bir kullanım kılavuzu ile karşılaşıyor olacaksınız, yazarın da dediği gibi hiç kitabın kullanma kılavuzu olur mu? demeyin oluyor işte:) Hem de çok keyifli oluyor. Kısaca anlatayım ,her sayfa da küçük hikayeler anlatıyor ve arkasını çevirdiğiniz de yazarın "Ahkam" ıyla karşılaşıyorsunuz, kendince hikayeye yapmış olduğu yorum. Onun altında ünlü düşünürlerin sözleri, en güzeli de "Senin Ahkamın" kısmı, sizin de bir yorumunuz olsun isterseniz alıyorsunuz kalemi başlıyorsunuz yazmaya:) Ben henüz kitabın üzerine yazamadım , ufak kağıtlara yazdım (pek sevmem kitap karalamayı:))
İşte böyle bir kitap:) Bir çırpıda okunuyor, öyle çok bir edebiyat beklemeyin zaten kitaptan, kendi çapında keyifli bir deneyim.
Yazardan alıntıyla sonlandırıyorum
"Hayatımızda hepimiz en az bir defa b*ka batmışsınızdır. Ancak önemli olan kendimizi b*ktan kurtarıp kurtaramadığımızdır"

Yazar: Kemal İnan Y.
Frida Yayıncılık
Fiyat: 9TL

Hiç yorum yok: